Pages

Saturday, December 4, 2010

||| tersilap fenomena |||

Hening di malam hari ni membuatkan aku rasa bertenaga untuk terus kembali aktif di layar internet.So malam ni,seperti yang aku plan,untuk memperbesarkan lagi rangkaian blog ku ke serata dunia,aku ingin membuat sebuah fan pages dekat facebook.
Saya rasa semua orang sekarang ini sudah tidak asing lagi mendengar "Facebook" yang dicipta oleh Mark Zuckhenberg(betul ke tak ejaan tu).Ni logo dia.


Manalah tau kot-kot boleh jadi macam abang aku.So aku dengan tidak sengaja terbuat group.Aku pun dalam keadaan sedar tidak sedar,berhempas pulas meng'add' seberapa banyak friend aku.Malangnya,tidak disangka-sangka,fan page yang aku idamkan bertukar menjadi sebuah group community.Group untuk melepaskan bosan.Cis!!Jauh sekali terpesong dengan apa yang aku plan.Hak3.Chat box tak henti-henti alert ada mesej.Dah nak dekat 100 dah.Tak terlayan.
Lenguh tangan membalasnya.Tapi ada juga faedahnya,boleh la juga aku mengeratkan hubungan sillaturrahim dengan budak baru aku kenal.Tapi takpe,nanti suatu hari nanti,aku akan merealisasikan impian aku juga.Pada bila-bila masa,dimana jua dan macam-macam lagi.^^

0 ||| pengomel |||:

Post a Comment

 
naik atas...