Pages

Sunday, December 12, 2010

||| man-made-mcflurry oreo |||

Kalau Mr.Vort pergi McD je,mesti teringin nak makan McFlurry Oreo.Peh."Keenakan biskut-biskut yang rangup dikacau bersama aiskrim vanilla yang separa cair memang mengasyikkan"(baca dalam ton yang menggiurkan air liur)haha.
Tapi yang slack nyer,mahal pula.RM4++ dekat RM5 la.Hmm.Kalau dah setiap kali pergi McD,beli McFlurry Oreo,tak ke pokai pulak Mr.Vort.So Mr.Vort pergi kedai runcit,beli sendiri ramuan dia.Biskut oreo dengan aiskrim vanilla.



+


=


Baru RM3.50+RM6=RM9(kalau tak silap).Hancurkan biskut tu.Pastu campur dengan aiskrim.Boleh makan banyak kali.Haha.Ape lagi,buat kat rumah,melantak dengan satu family.Baru puas.Jimat la duit mak Mr.Vort.Maklum la,belum bekerja lagi.Hehe.So sesiape yang kaki mcflurry tu,buat sendiri lagi jimat.Anda mampu mengubahnya.Jimatkanlah orang yang tersayang.


2 ||| pengomel |||:

THE RADIANCE OF GEM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nice. :)
gmart jugak tu. klau bli tiap2 hari alamatnya habih la dwet simpanan.

||| V0r+ Ne+w0rK ||| said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

2la...sesah r pokai...hehe

Post a Comment

 
naik atas...