Pages

Thursday, December 2, 2010

||| my first post |||

Hye semua.so sekarang ini dah pukul 5.15 am,3 Disember 2010.Blog baru saya a.k.a my new gf (Mrs.Vor+) akhirnya tercipta.Syukur alhamdulillah disulami dengan ketenangan dan kedinginan malam.hak3.Tak sangka pula sebab saya (Mr.Vor+) memang dah lame nak buat blog.
By the time,abang saya pon ada blog juga(mrnamie.com).Bila bukak fan pages dia je,mak uih bukan main banyak lagi yang like.haha.rasa macam diri tu dihargai.selalunyer,bila abang kita ambil Mr.Vor+ kat KL, mesti pergi hangout dengan member dia,kaki blogger gak.memang best ar.Dia bawa pergi Bukit Ampang la.Kat sini memang masyuk.Boleh tengok pemandangan seluruh area KL.Ni kalau bawa awek ke,memang dia sayang korang lebih-lebih la lepas ni.Takde la.Gurau je.
Ni la pemandangan kat Bukit Ampang.Time malam.


 Ni pulak pemandangan time dah nak maghrib.

(p/s:credit to www.google.com,tak sempat nak ambil gambar kat sini.
search kat google.je la.)

Pastu jumpa blogger lain la.Bila diaorang lepak kat warung,bukan main lama lagi.Kekadang sampai subuh tak balik lagi.Aq dah macam lalat dah malam tu.Ngantok gile.Senang cerita yang jadi blogger ini memang diaorang ada semangat setiakawan yang kuat.Thats why aku pun nak rasa macam mana blogger lain rasa.Hihi.
Pastu,mungkin kat post aku,aku akan cuba kurangkan ayat sms.hak3.yela,abang aku cakap,kalau nak jadi blogger yang dihormati,kenalah guna bahasa yang betul.Coz blogger ni diaorang tak suka blogger lain pakai ayat sms dalam blog diaorang.So aku pun terpaksa lah kurangkan "pown","tyme","dyeorng" n so on.Rasa agak kekok gak berbahasa baku ni.Hak3.Tapi insyaAllah lama-lama dapatlah adapt dengan suasana.Thats all untuk subuh ni.Macam tazkirah subuh lak plak.Bye.

2 ||| pengomel |||:

Sofea Johari said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

baru buat blog ke ? tp knpe mcm dh expert sgt nihh ? cantek ah shout box ! suke gilaaa :)

||| V0r+ Ne+w0rK ||| said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

puteri: hehe...bru je ujung bulan 2....xde la expert sngt....haha..newbie..

Post a Comment

 
naik atas...